poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2024-04-18 | |
Citește. Citește cărți, hărți, citește în stele, în oale și ulcele, în palmă, citește pe buze cuvinte confuze, citește gânduri printre rânduri, citește oameni negri și galbeni, etichete de paiete, mesaje de la fete (unele cucuiete), prospecte perfecte, epitafuri, cruci, ziare, fumuri în zare, anunțuri, afișe piezișe, amenințări fățișe, bilete de dor, invitații la amor, răvașe, șervețele cu versuri pe ele, scrisori, citește de toate cât poate, citește în franceză, engleză, japoneză, tolănită pe dormeză, ingredientele dintr-un borcan de maioneză, papirusuri, documente, reviste indecente, constatări recente, acte, inscripții în română și latină, citește tatuaje pe fese în vizite dese acasă la o vecină cu idei perverse, citește enorm pe plajă la Benidorm, citește vrăjit, amețit, îndrăgostit și nu se grăbește, citește și răsfoiește, iar citește, nu obosește, nu prididește, nu se oprește. Când citește tot, panicat, înnebunește și începe să scrie.
(Benidorm, 9 iulie 2007)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate