poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2013-06-23 | |
Motto: Mineralierul
Un colonel, cu un maldăr de hârtii în față, având alături un sergent, strigă înspre ușa capitonată: - Următorul! - Să trăiți!, salută un soldat cu o mină rotundă, închisă. - Ia loc, zice colonelul, cu o mină calmă, destul de terestră… Să vedem ce te recomandă pe dumneata pentru această misiune. În primul rând, cum te cheamă? - Mă numesc Minorel Minescu. - De unde ești? - Mama m-a născut pe mine... - Ai început bine. A scăpat și ea? ...în localitatea Mineu. - Numele părinților? - Tata e Minea Minescu, mama Miniela Minescu, născută Mineață. - Frați, surori? - Am doi frați, băieți: Minu, stabilit în localitatea Mine din Japonia și Minodor, stabilit în Minesota, SUA. Soră-mea, Minelle, este cercetător la Mina Minovici. - Ocupația părinților? Au avut timp să te educe? - Mineri amândoi. Taică-meu trece mereu prin mine, că se tot închid și se tot închide și a lui, iar mama calcă pe mine, că ea lucrează la suprafață. - Religia? - După mine, toate religiile sunt la fel, dar eu mă închin mai la zeița Minerva. - Scriitori preferați? - Eminescu, Minulescu... - Muzicieni? - Mina, Eminem... - Pasiuni? - Imitatul minelor. Încă de mic copil imit foarte bine colegi, profesori, actori... - Tinere, pari potrivit, ești pasionat, ai cunoștințe despre tot felul de mine, dar noi te trimitem acolo unde va trebui să „imiți” sau să dezamorsezi mine adevărate. - Nu-i problemă, dom’ colonel, păi nu e dom’ căpitan un ursuz și jumătate, dar eu mereu îl fac să râdă cu minele mele? - Minele afganilor sunt mai greu de „descrețit”, iar dom’ căpitan nu va fi acolo... - Care afgani? - Cum care afgani? Nu ai venit să te înrolezi pentru Afganistan? - Eu m-am prezentat la selecția pentru montajul literar artistic “Vai de mine!”. - Vai de mine și de mine! Uite cu cine-mi pierd vremea! Du-l alături la colonelul Minoiu! Următorul!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate