poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-05-08 | |
Ieri am decis să îmi spăl mașina;
În drum spre garaj am găsit pe măsuța din hol un plic cu o factură; M-am dus în dormitor să îmi iau ochelarii ca să văd ce factura e; Am lăsat cheile mașinii în dormitor, am luat ochelarii și am citit ce era scris pe plic; Era factura de internet de la Astral; Am decis să deschid plicul înainte de a ieși din casă să văd ce valoare are factura și daca tot o să ies să spăl mașina poate mă și duc să o plătesc; Am desfăcut plicul, am scos factura și m-am dus să îl pun în găleata de gunoi din bucătărie, ocazie cu care am văzut că e plină; Așa că am decis să las factura și ochelarii pe masă și să duc gunoiul; Înainte de a ieși din bucătărie cu găleata de gunoi am văzut o cutie cu Coca Cola care era pe masă; Am luat cutia și pentru că era caldă m-am hotărît să o pun in frigider; Și pentru că frigiderul era lîngă fereastră am văzut cu această ocazie că florile de la geam aveau nevoie de apă; Bun, dacă tot sunt aici ce ar fi să le ud? Am lăsat cutia de Coca Cola pe frigider; M-am dus la chiuvetă să umplu o sticlă cu apă și deodată ochii mi-au căzut pe telecomanda aflată pe masă; Cineva o adusese în bucătărie și o lăsase acolo; Mi-am adus aminte că aseară am căutat-o, dar nu mi-am amintit că e pe masa din bucătărie; Așa încît m-am hotarît să o duc înapoi în camera de zi, dar mai întîi am umplut sticla cu apă pentru flori; Am pus apa la flori ( mai mult pe jos decît în ghivece ); Înainte de duce telecomanda am luat o cîrpă și am șters pe jos; În timp ce ștergeam apa de pe jos am încercat să-mi amintesc ce îmi planificasem pentru ziua respectivă; Și uite așa la sfîrșitul zilei: mașina nu era spălată, factura nu era plătită, Coca Cola era caldă, florile nu erau udate, nu am găsit telecomanda, nu mi-am găsit ochelarii, și nu mi-am putut aminti unde lăsasem cheile mașinii. Apoi mi-am dat seama că deși nu am făcut nimic toată ziua eram obosit fleașcă. Nu rîdeți – dacă vouă nu vi s-a întîmplat înca așa ceva nu vă bucurați, acea zi o să vină.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate