poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Romnesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 212 .



Rugăminte către şefii site-ului Agonia
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [SnowdonKing ]

2024-09-16  |     | 



Bună ziua stimaţi şefi ai site-ului Agonia, bună ziua stimaţi editori.

A trecut aproape un an de la reducerea nivelului meu pe Agonia la -10, în urma evenimentului în care am abuzat de folosirea nivelului 120, apreciind un text al unui domn certat cu unul dintre editori, pedeapsa mea fiind cauzată şi de retragerea masivă de texte. Mi-am asumat greşelile, am stat în banca mea, am aşteptat să se liniştească apele şi nu am procedat la niciun fel de acţiune ostilă sau răzbunătoare faţă de site, faţă de editori, faţă de ceilalţi utilizatorii, aşa cum presupuneau unii domni că se va întâmpla. Din contră, am promovat unii utilizatori ai Agoniei în revista pe care o conduc, i-am sprijinit în acţiuni editoriale sau alte acţiuni ce ţin de activitatea lor literară. Iar în ceea ce priveşte Agonia, am încercat, în limita posibilităţilor oferite de nivelul -10, să vin, totuşi, cu câteva comentarii constructive sub unele postări, vreo 18 comentarii fiindu-mi aprobate, iar altele, destul de multe la număr, fiind neaprobate, cu toate că erau destul de ok din punct de vedere al analizei pe text. M-am bucurat de faptul că cei cărora le-am lăsat comentarii au apreciat contribuţia mea constructivă şi cred că s-au bucurat şi unii dintre editori, fiindcă, nu-i aşa, acest site de astfel de contribuţii are nevoie. Menţionez şi că, în comparaţie cu unii utilizatori excluşi de pe site prin hotărâre generală, nu am apelat la conturi false pentru a mi se aproba textele pe prima pagină, fiindcă nu am dorit să încalc regulile acestui site. Şi mai menţionez încă un aspect. Chiar dacă am primit cartonaşul galben de minus 10, eu nu am fost exclus de pe site. Am anunţat singur că mă retrag pentru un an. Faptul că nu am postat noi texte timp de un an arată că mi-am ţinut promisiunea. Iar faptul că am încercat să recuperez nişte texte mai vechi, a fost tot pentru îndreptarea greşelilor mele şi pentru a acorda credit acestui site. Iar pentru aprobarea repostării a 45 de texte, nu pot decât să mulţumesc celor care m-au ajutat, în special domnului Bogdan Geană, care m-a şi anunţat că pot reposta maxim 3 texte pe zi, pentru a nu îngreuna activitatea editorială. M-am conformat şi am respectat acest lucru. Totuşi, observ că de la acea informare, textele mele vechi şi comentariile nu mai sunt aprobate, bănuiesc că din lipsă de timp. Prin urmare, pentru a nu mai îngreuna sarcina editorilor, vă rog respectuos să luaţi în considerare rugămintea mea de a-mi acorda un nivel superior, care să-mi permită postarea de texte pe prima pagină şi postarea de comentarii sub texte, fără a mai fi refuzate. În privinţa textelor vechi, mai am de recuperat doar vreo 50, iar dacă îmi permiteţi, acordându-mi un nivel temporar de 50, pot face singur acest lucru, după care mă puteţi retrograda la nivelul 0, ceea ce este, oricum, mulţumitor pentru un nou început. Vă mulţumesc!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!