poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2018-05-30 | | la noi la Brăila la Tanti Elvira, ușor se câștigă lira dacă ar fi fost așa de ușor visele mele n-ar fi luat-o-n zbor către țările calde acolo unde marea sărută cerul fără teama de a fi zărită luna forilor și-a tras inel de logodnă încercănat străzile umblă bete de atîta tei și caprifoi uitînd că trebuie să-și lase oamenii să ajungă pe la casele lor consider că nu vă înșel și facem un schimb avantajos: vă las toate culorile cerului și pământului și-mi iau cenușiul revărsat ca să-mi îmbrac toate zilele viața mea nu se aseamănă cu a nimănui asemeni vouă și eu sunt unic imbrăcându-mi unicitatea într-o cenușie și anostă notă incognito singurele lucruri care ne unesc și ne uniformizează sunt soarele și întunericul nopții: primul ne dă tuturor câte o umbră iar ce-l de-al doilea ne îmbracă la fel Doamne, ce m-aș fi făcut dacă mă lăsai fără umbră sau mă făceai licurici în miez de noapte? îți mulțumesc Doamne. vă mulțumesc că nu vă împiedicați...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate