poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ Concursul ”Romeo și Julieta la Mizil”, Ediția a XVIII-a, 2024-2025, Mizil
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2015-11-06 | |
În toate nopțile am numărat zile nesfârșite, rătăcite parcă pe un sens care ducea mereu într-acolo, în necunoscut, în recele pădurii, în locuri în care, probabil, soarele avea să răsară. Și? Să am acest curaj, atât de simplu, să continui?
Am ascuns în buzunar o floare. E a femeii care ținea la piept o frică. Oamenii o priveau cu milă, dar ea era femeia cu frica la sân, și nimic revoltător nu-i îngreuna privirea, ci dimpotrivă, își iubea viața ca pe propriul copil. Uite, de ramura asta mi-am uitat cuvintele. Dacă aș scrie cu verde că iubirea ta a cuprins toată ființa mea într-un pumn de cer senin, m-ai crede? O lumină tu, o lumină eu. Două rugăciuni umane într-un gând infinit. Hai să privim seninul acestei nopți dincolo de ferestre și de lume. Vom deveni o flacără în căderea nopții. În toate viețile am numărat morți nesfârșite. Mereu am plecat singură în vise stranii, dar iubirea era acolo…da. Nu o vezi? Mergi absent pe drumuri pustiite, dar vezi că în spatele tău a încolțit o noapte în părul verde. Hai să ne întindem pe iarba asta. Hai să-i furăm rugina și să fugărim ceața. Să urlăm așa ca doi nebuni, apoi să ne jucăm, pe vârful degetelor, cu sufletele noastre. Tu o pasăre, eu zborul tău. Ce zici?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate