poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2015-09-26 | |
Arunc ochiul printre stele. Ochiul meu de mărgean ros pe la margini de carii. Caută-l! Potrivește-i pânzele pe catarg cu altă matematică a firii. Scoate-i la iveală pulsul din nerv plătind în întregime secundele pe același cadran în care nu știm ce urmează după ora prefacerii.
Nu te scuza pentru deranj. Poți ține mâna-n buzunar heteromonic dacă vrei. Dislexia nu a vrut nimeni s-o cumpere. Și eu am crezut că a iubi rimează cu cel care urma să-și vândă sărutul. Un banal inventar diafanizat de fiecare poet cunoscut, aflat în rezonanță cu privarea de libertate. Nu ai nevoie de aripi maestre! Doar știi că universul acesta e static, un om micuț cu un cal de lemn ce paște răstignit timpul din palma acestui unic veac de singurătate. Mai este nevoie de-un cui și-un reazem de poartă pentru a acoperi distanța aceasta zguduită dintre brațul de lut și o ramură, trunchi noduros anchilozat de această toamnă târzie. Nu mai am timp. Cerul a devenit o hârtie de turnesol lăcrimată. M-am născut a doua oară orb ca un măr așezat pe o tipsie de aur. Un biet undițar bătrân ce-și trage păuș din ultima undă de apă a sa clorofilă albastră.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate