poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1687 .



Reflecții post-universitare
personale [ Gânduri ]
enigme

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [acionut ]

2010-10-03  |     | 



Crenelul absolutului revine pe palierul damnatului imposibil. Drenajul digului intern hibernează subit, oftând printre petalele oțelului aparent.
Noul converge în vechi, vechiul colorează suflul principiului teritorial, economicul anticipând albastrul oceanului de fier.
Coride, absurdul, banalul, meritocrația divinului mercuric, semnele izbeliștei prezente. Marasmul cuprinde accesul porții nefericirii, îmbrățișând calmul zgârie-norilor subterani.
Preferințe pentru metalurgia orgasmului teluric, cimbrul improvizației locale și iubirea recunoscută ca demență singulară, obsesivă.
Frica de neoane, teama de artificial și brațele morții îndrăgostite, dorința de tărie portocalie, mireasma dezamăgirii perfectibile.
Am întărit zidurile, crenelurile, porțile metalice, însă cu patimile măiestriei și bolile sufletului, adormind vigilența sperietorilor câmpului.
Aforisme post-prânz:
- Zarea cuprinde veselia neajunsului, îmbrățișând cu raze crepusculare cadavrele războiului inutil; zarea este sfârșitul.
- Terminația nervoasă pretinde căldură, respinge nebunia, parcurge eoni temporali printre blocurile balcanice; iubirea este sfârșitul.
- Colosul tremură aluziv printre monștrii arboricoli, suflând, cu patos, carisma domnișoarei terestre; delirul este sfârșitul.
- Mierea calmarului, oficiul parcursului stradal, obsesia fericirii amarului terifiant, trecând damnarea prin fibrele credinței; religia este sfârșitul.
- Preavizul viziunii prin tablele legii abisale revine în decența condominiului oval; decența este sfârșitul.
- Roșul și verdele, durerea și paradisul oficios, toate reliefează domeniul nopților fără lună; daltonismul este sfârșitul.
- Oasele sacrificiului captează martorii elevației elementare, dar se prăbușesc printre polemicile neuronilor obosiți; trecutul este sfârșitul.
- Normalul îmbracă în frunze de viță elemente de duios și repulsie abisală; ilogicul este sfârșitul.
...Iar reveriile mult prea senine ale pierderilor anterioare reprezintă sfârșitul cadrelor interioare; sfârșitul este...sfârșit.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!