poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-07-08 | |
Sunt convins că acum Dunărea, la intrarea-n România (la Orșova, cum se estimează-n ungurește), este controlată bine de Ildiko Olasz.
Pe bune! Nu de alta, dar Șefu(afacerista!) Agenției de Control și Încasări din vama Nădlac, Ildiko Olasz, care “cam făcea centura” acolo, a fost destituit(ă) din funcție și retrogradat(ă) ca inspector(oare de ce?) de control, ceilalți patru subordonați ai săi fiind concediați pentru că ar fi cerut (doar atâta au făcut?) șpagă staff-ului tehnic al trupei AC/DC. Cert este că, acum, după ce au asistat la scenele porno-grănicerești: “Încasările din vânzarea de roviniete înregistrate de CNADNR Nădlac au crescut cu 70% după destituirea angajaților care au taxat (cerut MITÃ?!) staff-ului tehnic al trupei AC/DC, ne spune, acum, Berceanu. Domnule ministru: de ce e Ildiko Olasz în funcțiune? Întreb, deși recunosc, cu mâna pe inimă, că nu sunt fan AC/DC, dar ... de ce Ildiko-i în funcțiune liberă, câtă vreme declarați, stupefiant!, cum că: “Activitatea lucrătorilor este supravegheată cu camere video, care la rândul lor sunt protejate cu ajutorul altor camere video, pentru că inventivitatea românilor e mare”? Altfel spus, Ministrule: este adevărat că “susții” presiuni din partea angajaților regionalei Timișoara (din punctul de lucru Nădlac) pentru că angajații acesteia, ca că (cacofonie!) să fie corecți (800 de angajați în regională … oleleu!!!!!)” trebuie să-i păzescă pe cei numai 40 care primesc leafă, angajații fiind, de fapt, ai vampei cu pricina? Vai, mama mea, vai mamă!, cum se spune pe limba ei chestiunii ăsteia? Notă: - la Giurgiu cine face Centura de vamă?; bleagul de Blaga știe ceva?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate