poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-06-21 | |
Decor: In primul rand, acum e mai multa lumina pe platou deoarece autorul a achitat factura la curent. Pasune multa, ca in primul episod. Muntele se ridica si el in fundal, pentru ca nu costa nimic. Ba intr-un colt se poate ghici o floare, semn de prosperitate materialo-baneasca a insusi autorului. Vacile sunt aceleasi, plus un bou care se nimereste sa treaca strada direct pe scena.
Act II (continuare de ce-am scris aseara, cand eram usor pilit.) Vaca Bortoasa (VB): Scumpo, cum sa-ti zic, imi esti simpatica dar nu pot ca sa intru cum ar veni in amanunte dintre acestea cu tine. Nu-mi permite idiosincrazia. Vaca Desteapa: (VD): Idiosincrace? VB:(dandu-si coada cu lejerete maxima pe spate) Sincrazia tu...am auzit acest termen ciudat, e drept, in spatele caminului cultural. Un umanoid m-a invatat chestia asta. Fara nici o jena, tu, era cu o umanoida peste el si nici nu m-am prins care pe cine mulgea. Spre deosebire de noi, la oameni boii dau lapte pe un uger mic. Mic de tot. VD:(oripilata): Fugi tu! VB: Nu fug soro, ca-s cu piedica pusa. VD: Nu la asta ma refer fata, ci la faptul ca ce viata grea trebuie sa aibe oamenii aceia cu ugere. VB: Muuuupricep VD:(cu un aer academic, cu un muget nazal):Pai sa-ti esplic. Cine munceste pe camp de trage in jug ca boii de dimineata pana seara? VB: Oamenii cu ugere mici. VD: Ce uger am vazut eu la stapanul meu era mai mult gras si facea o baltoaca da' ma rog, sa te cred pe cuvant. Deci. ei munceste. VB: Korect! VD: Cine alearga dupa noi toata ziulica? VB:(ferm convinsa): Taurul comunal si chestia aia mica de face ham. VD: Nu ma fac inteleasa. Si mai cine tu? VB: A, da! Si oamenii cu ugere mici. VD: Cine e al mai chinuit pe pasunea asta, ca si noi, daca n-am avea piedica pusa, am lua o viteza groaznica? Si cine se chinuie sa tipe dupa noi asa de tare ca cand stapanul o prinde la muls cu alt vacar pe stapana? VB: Da, saracii de ei. Chestia asta nu mi-a trecut printre coarne. Da' tu, acu'mi amintesc, cum era cu taurul ala iesit din balarii? (moment in care cade putin cortina caci autorul e chemat putin la o sedinta) end of PART tu.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate