poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-03-31 | |
Primăvară. (Altă primăvară.) Lângă el. Cu fruntea în umărul său drept. Îmbrățișându-i, cu ambele mâini, brațul. Cămașă aceea, verde… Un verde în care izbucnise și orașul. (Alt oraș). Demențial. Narcotic. Halucinant. Niște ultime clipe împreună. (Altele.) Aceeași senzație, de aproape-aproape. Care îți ia mințile. Îți ia respirația. Același sentiment, devorant, al proximei despărțiri. Liniște. Ce liniște! Și numai vocea sa, șoptită, cumva, răsunător-lichid, cu pauze egale. În reluare. În ecou. În mine.
- Ce faci? - Ce faci? - Ce faci? - Ce faci? - Eu... nimic important... - Îmi e sete, ai apă? - Am... apă... - Ce faci? - Ce faci? Pic-pac...… Pic-pac...… - Mă topesc și eu… Prima. Auzi...? - Tu...? Pic-pac!... Pic-pac…... Pic-pac... Pic-pac... - Sunt aici... lângă tine, iarăși… eu sunt asta?, nu e un vis?, nu? - Dragostea e o mirare, pe care trebuie să o acceptăm așa cum este, fără să punem întrebări și să așteptăm răspunsuri...… - Nu vreau să pleci…... Nu te supăra că nu îmi pot stăpâni lacrimile...… Dar, dacă tu ești Dumnezeul meu, de ce îmi dai lacrimi? (Nu, partea cu "Dumnezeul meu" am zis-o doar cu ochii!) - Aș vrea să fumez...… - Îmi pare rău, dar dacă așa vrei tu... - Nu, nu o să fumez... - Fumează, dacă așa vrei tu... - Nu. Fumatul dăunează. Și nu veau să umplu de fum camera. - Te iubesc... (Asta nu am zis, dar am vrut să zic. Las asta aici, bine?) - Dar să nu mai spui niciodată că e ultima dată, că nu o să ne mai vedem, chestii de astea... - Nu, nu o să mai spun, promit... (Atunci, chiar am crezut că nu o să mai spun! Tu...?) - Ce faci? - Ce faci? - Ce faci? Pic-pac…... Pic-pac...… Pic-pac...… - O să mă retrag, un timp... în bibliotecă…... o să stau vreo două luni, acolo... o să scriu...… - Hai să ne trezim…! - Hai…! - Ce zâmbet frumos ai! Îți mulțumesc, că nu ai fumat! M-ai înduioșat!… - Nu sunt un fumător... - Te-ai americanizat... - Nu, nu: sufletul meu e român și mai gândesc românește! Tac. Tac. Tac-tac. - Ce faci? - Ce faci? Pic-pac... Pic-pac... tic-tac / tic-tac / tic-tac...… - Nu-i așa că nu pleci? Nu pleca... - a! - a! - a... - a...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate