poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-04-16 | |
Persoana care m-a determinat sa incep o noua viata,este din zodia Scorpion si nu intamplator are in componenta prenumelui sau litera Y.Mi-a aparut in vis in noaptea dintre 23-24 aprilie 2005,si gratie acestuia am reusit sa ma descotorosesc de fosta mea sotie,cu toate ca am fost casatoriti timp de 17 ani in care am dus o viata de calvar.Ii multumesc din suflet Bunului Dumnezeu pentru ce mi s-a intamplat,deoarece pana in acel moment eu nu stiam sau nu voiam sa stiu ca viata poate fi traita si altfel.Drept recunostinta i-am compus acestui scorpion poeziile ,,Dezlegarea En Y gmei'' si ,,Desta Y nuirea''si pentru faptul ca traiesc de atunci intr-o fericire deosebita (se implineste un an pe 23 aprilie) ii voi fi indatorat moral pana la moarte!Pentru acest unic fenomen ce mi s-a intamplat, sunt oricand gata sa-mi sacrific si viata daca ea se va afla intr-o situatie prin care risca sa si-o piarda pe-a sa. Prin urmatoarele aparitii ale sale in visele mele, prin care mi-a dat unel sfaturi demne de a fi urmate, am ajuns la concluzia ca ea nu poate fi decat ingerul meu pazitor pe care Insusi Dumnezeu mi l-a trimis sa ma supravegheze si tot El a avut grija sa fie din aceasta atat de contoversata zodie, unica prin comportamentul sau.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate