poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1354 .



Trebuie să-ți spun acum
proză [ ]
ca să nu mă întrebi mai târziu

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [MissJ ]

2010-05-14  |     | 



Partea I : Povestea lui ÃŽmi

[Îmi = îmi - pronume reflexiv, persoana I, singular, dativ, feminin, formă neaccentuată; îmi + îți = ne = greșit]

Știi, trebuie să-ți spun...

Că am început să ador dIMInețile. Când mă trezesc învăluită în ceață și realizez că-i fumul din plămânii tăi, care mă gâdilă ușor. ÎMI izbești inconștient reveria de toți pereții; și așa ajungem să numărăm crăpăturile tavanului din mansardă.

Eu sunt perfect trează. Tu, așezată proporționat cu colțul oblic al geamului, ești într-o poveste. Mănânci la cartea aia de când am uitat să număr zile. Pe jumătate dezbrăcată. Îți muști buzele în ton cu gramofonul. Covorul se freacă de picioarele tale desculțe și moi. Mă ignori aberant, cu degetele lungi, care se unduiesc prin părul negru de cafea.

Mă faci să mă ridic din pat clocotind a zen.

Cred că încep să te ador, beibi. Să-mi fie cu iertare inadvertența. Promit să nu repet greșeala. O s-o fac iar, numai după ce uit.

Promit să mă joc în părul tău. Ca să nu mai fii nevoită să o faci tu.

Pot să-ți desenez povești în podul palmei, când stăm întinse pe podea. Pot număra în ecuații și formule chimice câți pași fac degetele mele pe suprafața corpului tău.
Pot să-ți spun acum că ferestre larg deschise este un sinonim pentru pietre prețioase. Așa… mă mângâi tu cu privirea și mă faci să înțeleg. Orice e prețios e simplu. Și cald. Nu orice e simplu e și prețios. Pricep ceea ce știam. O dată la lună.

La noi totul e la comun. Nu, nu avem doi univerși, avem un univers. Extins.

Tu zâmbești în orice limbaj mIMIc. Eu te provoc la orice atingere.
Peste curbele tale se apleacă luna în fiecare seară. Creierele fac dragoste și corpurile se devorează.
Apoi invers.

ÎMI place că tu nu ai sau.

Nu avem timp, avem spațiu. În povestea care nu ține cont de circumstanțe.

Ne place. Mereu. Ne construim un timp al nostru. Ne pictăm, ne mâzgălim, ne decupăm, ne disecăm, ne citim, ne învățăm, ne adorăm (o să mă ierți), ne certăm minunat, ne argumentăm, ne gândim, ne mișcăm.

Iar.
Nu în fiecare noapte.
Sau zi.

Nu te țin doar pentru mine. Nu că aș putea. Dar aleg să nu.

Știi că atunci când sunt cu el îți zâmbesc tot ție.
El mă… aprobă. Nu știe de ce, dar știe bine.

... așa e acum

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!