poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 5053 .



La noi, în sa(i)tul…literar
proză [ ]
Compunere liberă despre sa(i)tul meu natal

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [syril ]

2005-03-18  |     | 



La noi în țară sunt multe orașe. Ele sunt mai mult puține, decât multe și mai mult ca la țară, decât ca la oraș. Pe lângă orașe sunt multe sate( printre care și satul meu natal) care se cheamă la țară. La țară au pretenții ca la oraș. Oarecum, pe bună dreptate, căci, de când a venit ăla a lui Gheț în țara noastră, mulți la țară s-au modernizat și s-au mutat de la țară la calculator. De aceea, acum la sat se spune sait, adică sat cu accent americănesc. Cuvântul sait se scrie site și vine de la cuvântul sitar, adică de la meseriașul care face site, dar și de la pasărea aceea , de mărimea unui porumbel, cu pene cafenii, foarte căutată de vânători pentru carnea ei gustoasă. Vânătorii care vânează sa(i)tul sunt de doua sau mai multe feluri. Felul întâi se cheamă hackeri și lucrează cu arme moderne, cibernetice, numite viruși cibernetici. Al doilea fel de vânători sunt reprezentanții unei forme inferioare de viață și se numesc crac(ker)i și, fiind ei așa inferiori, vânează cu arme primitive, numite fitile. Ei vânează taaare murdar, căci fitilele fac multă mizerie la locul de muncă. Crac(ker)ii vânează numai în grupuri, numite găști și locuiesc într-un sa(i)t vecin. Sa(i)tul lor se numește c(l)ub. C(l)ubul este un corp geometric cu multe fețe pătrate (de crac(ker)i) care fac fețe-fețe când dau față în față cu unul din sa(i)tul nostru. C(l)ubul mai este și un produs al înmulțirii unui număr cu sine însuși de două ori, adică, orice crac, prin înmulțirea cu el însuși de două ori, îți dă un c(l)ub cu fețe pătrate. Fețele pot avea și formă de capete pătrate, care se folosesc spre a face capete de țară din orice. Aceste capete se rostogolesc precum niște ghiulele, cu fitilul gata aprins, în toate direcțiile, cu scopul de a face bum!, adică, mult zgomot… pentru nimic. La mine în sa(i)t sunt mulți oameni curajoși. Unii sunt numai oameni, alții sunt oameni curajoși iar alții sunt numai cur(a)jos(i). Aceștia din urma sunt, în genere, dezertorii, care trec în tabăra adversă și devin astfel fețe ale c(l)ubului, adică pătrate. Dar, eu acum trebuie să mă pregătesc de luptă mare cu fețele pătrate, așa că, voi continua săptămâna viitoare. Până atunci, aveți grijă și nu dezertați. Dacă sunteți oameni. Și curajoși.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!