poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2000-12-04 | |
Nu prea am multe de spus, însă pot spune că nu știi să apreciezi frumosul. Am crezut că-mi deschid sufletul unei prietene, poate cea mai bună, pe cănd … o oglindă la care totul se reduce la hahaha, care nu știe ce înseamnă o ,, discuție particulară ". Critica este mult mai ,, bogată " , însă vreau să-ți mai spun .. cu privire la cunoscut…. NU te cunosc deloc. Iar dacă crezi că sunt un prost , un ,, fraier ce faci cu el ce vrei '' ,te sfătuiesc și te îndemn la o exegeză , cu grijă.
Și cu exordiu , care cred că a avut efectul dorit ,(fără a vrea bunăvoița ta , doar atenția), nu calific fapta ta o mojicie, doar o robinsonadă , mai bine zis un rezultat al vârstei tale. Nu spun că sunt o persoană fără prihană, dar nu accept așa ceva. Cred că am fost mai mult serviabil, decăt persoana pe care o consideri tu. Iar chestia cu ,, m-am îndrăgostit de o fată de 17 ani " nu cred că produce râsul ci mai degrabă atenție ( mai sunt multe de spus … dar nu mai contează ).
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate