poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-08-08 | |
Domnul e in toate
Domnul e-n glas de clopot, prelung, E-n murmur de ape ce repede curg, E-n freamat de codri, e-n doina de dor, E-n cei ce se nasc, ... si-n cei care mor! Domnul e-n ploaia bogata de vara, E-n cantec de pasari, e-n ruga de seara, E-n lanul de grau ce se coace la soare, E-n toaca ce cheama la sarbatoare! E-n schituri ascunse sub poale de munți, In tinerii frati, in calugarii sfinti, E in troita ce ne-asteapta-n rascruce Cu Mantuitorul rastignit pe Cruce! Domnul e-n pruncul ce viseaza senin, E-n zbuciumul vietii si-al nostru suspin, E-n florile care zambesc tuturor, in cantec de slava si-al pasarii zbor! Domnul e-n soarele ce luceste pe cer, E-n intreaga natura si-al vietii mister, E-n vuiet de valuri de-oceane si mari, in codrii de brazi cu abrupte carari! E-n cantul privighetorii in noaptea de vara, E-n doina ce plange la vreme de seara, E-n muntii cu creste albite de nea, E-n noi toti cei care cantam slava Sa! Domnul e-n sfanta Euharistie, E-n sfantul Altar – e in v e s n i c i e, E-n tot ce vedem, e-n tot ce iubim, De Dumnezeu Universul e plin!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate