poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-05-27 | |
poezia mea suna la cap
cum vrea si discipolul si nu ascult cum luna se joaca in parul nostru in patemi e imprejur 0 boare de stele. cum te cuprind si te revarsa steaua aceasta e de nevasta iubeste-o si cint-o de nevazuta pe valea unde-am intrat e altceva uimeste-ma prietene cu un cint cu o boare de dimineata s-oi pleca de unde-m venit si de unde m-au facut jale si dor de la amor umanii au intrat in crisma. vederea e schimbata invers asa vad ei ce nu stiu versul acesta pustiu ce nu se-ntelege. rimbaud si verlaine impreunati impreuna spun ca nu e bine... hai ca nu-i cred uite cum rasare soarele dis-de dimineata ce ceata in vers am fost singur toata seara si am ris de lume. nu ma opresc aici cum se stie e prea putin e prea mult in veacuri fratii mei karamazovi ucigasi de oameni umani cu frati smerdekovi va iubesc. cum pot sa termin aceasta poveste fara vin?! cu tatal meu impreuna am cules ci doar el cinta eu am baut si am scris.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate