poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-02-12 | |
O prăjitură cremoasă e dimineața aceasta
în care proaspăt trezită din somn amintirea se freacă la ochi ca un copil răsfățat. Iubirea crește luxuriant din lucruri mărunte dinspre ocean printre fructe lucioase de mango printre case și oameni și zgârie-nori e așa ciudat să te știu plecat la atâția kilometri distanță încât fără să vreau amețesc uneori. Aici bate vântul învârtind norii în caruselul de ceață al zorilor abia bănuită lumina lunecă în ferestre scurgându-se umed printre crengile desfrunzite și labiile pubere ale aleilor din parcul Titan. În curând orașul va fi inundat așa cum plouă pe străzile lustruite de pașii îndrăgostiților cerul planează despielițat oprindu-se în dreptul bisericii din lemn ca un prigor rătăcit. Printre malurile de piatră ale trotoarelor acoperite cu apă doar dincolo de pod tramvaiele încă mai trec într-o nuditate aproape alarmantă în care imaginația face dragoste cu corpul un fel de erotism eteric ce poartă alte secrete și alți călători. Spune-mi tu dragul meu de acolo de unde ești de ce inima n-are riduri ci doar cicatrici și de ce ciocolata e materia primă din care se plasmuiesc visele... Eu îmi repet întruna când mă plimb singură că două mâini care se caută sunt suficiente pentru susținerea unui acoperiș. Zâmbesc și te aștept ridicându-mi în gând ca un zid rugăciunea întoarcerii tale acasă. Un prunc frumos zămislit va rămâne întotdeauna Ziua de 12 miracolul în care ne-am cunoscut.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate