poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-04-23 | |
-spune-mi o poveste, te rog
-nu stiu, nu pot...ma doare capul -una scurta..dar sa fie fericita - nu cred ca pot sa iti scriu o poveste parca nu ar fi sezonul povestilor povestile sunt asemenea fructelor pomilor, au un sezon al lor.. acum pare mai mult sezonul florilor, nu al fructelor - da? si florile care sunt? florile sunt un alt fel de povesti? - mai stii cand m-ai vazut ieri zambind? - da, si ti-am spus ca nu te-am vazut niciodata zambind asa - ei bine, zambetele sunt tot un fel de flori - e nedrept ca florile nu pot inflori tot anul; cum e sa fii cires si sa poti inflori doar primavara; daca te apuca asa dintr-o data in plina iarna dorinta de a darui o floare cuiva? astepti pana primavara? - astepti daca esti pom; vezi tu, pomii isi au florile numarate, nu le pot risipi tam nesam...ca ar trai pe urma fara.. - si daca esti om... - ei, cu zambetele e altfel...zambetele nu sunt daruite cu masura. zambete si iubire am avea pentru toata lumea... - si povesti de ce nu? - e mai greu cand e vorba de cuvinte. cuvintele sunt de multe ori piedici intre noi si cei carora am vrea sa le daruim totul... - e adevarat ca exista o mare nesecata de povesti unde te duci din cand in cand si de unde te intorci cu tolba plina? - nu, marea aceea de care ai auzit e pe dinauntru, doar ca uneori uitam drumul catre ea, cum uita unii copaci sa infloreasca primavara... - cum ajungi la acea mare? - de fiecare data altfel; te poarta un cuvant sau un gest familiar, un zambet care ascunde la randul lui povesti, speranta, iubirea... - cand iubesti scrii mai multe povesti? ajungi mai usor acolo? - dimpotriva, la marea cu povesti ajungi doar singur, niciodata cu cel pe care il iubesti; intr-o iubire in care imparti totul, doar marea aceea interna ramane cu adevarat doar a ta.. - traiesc pesti acolo? meduze colorate? sirene? - in mare traiesc toate personajele povestilor tale sau ale mele... - adica pinochio al tau traieste in marea cea albastra? - ei, pinochio are o casuta pe malul marii... - si ploua vreodata peste marea ta? sunt furtuni? - doar cand sunt foarte trista... - as vrea sa vad o data marea din care iti pescuiesti tu povestile, cred ca e tare frumoasa... - caut-o in povestile mele si in tine insati cand te pierzi printre cuvinte.. intotdeauna dincolo de cuvinte gasesti o mare....de intelesuri noapte buna kid, vise placute...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate