poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3194 .



Adverb tăcut de loc
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Salvamaria ]

2008-01-09  |     | 



Mă scol. Ceasul încă n-a dat alarma unei zile perfecte...
.........
......................
...................................
..... .................... ..
(să pun de cafea... două cești, ca de obicei de vreo trei ani...)
(nu, de azi bem ceai, să nu-ți fac poftă...........)
....... ........................
.............................
(ia să deschid fereastra să-mi între gândul de dimineață.........)
..........................................................
(nici gând........ sunt spamuri........)
.......................
............................... . . ... .......
(am uitat aseară, de lene, să cos tivul ăla... Mi-e la fel de indiferent ce-o să pun azi..........)
..........................
....................
.................................................
........(sună ceasul... Mă duc să fac un duș, poate mi-aduc aminte de ce m-am trezit......mă spăl pe dinți, cred că trebuie să trec cardul pe la dentist……………..)
(azi mănânc la restaurantul-bar de jos, nu mai m-au văzut italienii demult, 'or să zică iar că sunt supărată pe serviciul lor...........)
....................
citesc două povești la care plâng cu bucurie.....
..................
(iar plouă peste zăpada asta cât munții... "am două umbrele, ce să fac cu ele?"… niciodată nu sunt unde le e locul....)
..................
..........
.............................
..................................
...........................................
(ce de amorțiți în lift,…în metrou........!...)
..............(masca!).... așa încep să zâmbesc.....
Ça va bien?... Ça va... Vous, ça va?... Ça va très bien!...(shit!)
.............
...................
...........
as-tu des timbres?… Bonjour!.... Oui, j'en ai... C'est combien?.... 58 sous, taxes incluses... j'ai 2$..... (shit!... 2 - 0,58 = ?! ) Ok... 59, 60, 65, 70, 75, 100... 1$...(shit!)
.................
......................
sună telefonul... (iar Banca Națională, că tranzacția nu s-a putut face, că nu s-au înțeles cu cât cere curtierul de la New York... Abia a început ziua mea perfectă...)

...........
...............
..................... ...... ..........
(ce de cifre încurcate în tabele fără noimă!... falsuri ale sufletelor bolnave de minți strălucite...... merde!).....
..............
....................
...........
........................
ajung de unde am plecat.....
fac un duș...........(nu mănânc).....
(Mă culc, la televizor... iar e peste tot sport cu bâte.....)
.................
(ramâne o enigmă pentru mine.... să ai nevoie de atâtea cuvinte, să-ți treacă prin viață o zi perfectă!)......................................
...
(nu pun ceasul să sune, mâine de dimineață mă trezești tu, îmi bați... cioc-cioc... în pernă....) mai citesc două povești din cartea de pe noptieră..... La întâmplare... pagina 77.............
..................
..........(citește acum fiecare punct de aici (ia și literele) și vezi, fără să numeri, de câte ori ți-am spus te iubesc........ Și n-am nici un motiv......și încă n-am adormit....... Să-mi spui mâine dimineață, că în vis se petrece pe linie continuă.... Și spune-mi dacă ziua asta a mea perfectă e mai prejos decât a altora, doar că azi e ziua mea de naștere.... încă o bilă albă și încă o primăvară mai puțin de privit în față).



.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!