poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-11-20 | | *** Știi de ce-am plâns? Þi-am văzut ochii ascunși după stele. Eu aș fi vrut SÃ FIE două stele. Să lucească blând ca să-mi fure lumina în cerurui: lumina ochilor mei. *** Am un pom de argint ca pomul pădurarului cu fructele roșii. Ce fructe gustoase! *** Mă uit în sus. Plâng. Poate că e adevărat, până la Dumnezeu te mănâncă sfinții, dar când ajungi la Dumnezeu!... Răbdare Mă uit în jos. Râd. Printre noroaie, ape murdare o să vezi oameni cu mult mai buni decât cei de sus. minune? *** Dacă noi, românii, am fi uniți, am striga toți pe stradă în același timp: Să fie lumină! Strigătul a 20 de milioane de oameni poate să aprindă un bec. Luminița de la capătul tunelului(?!) *** Vreau să sfâșii durerea. Să o rup în bucăți cu dinții la fel cum mă mușcă ea pe mine. Vreau s-o arunc în foc, sa ardă precum vrajitoarele să se purifice prin rugul aprins. Răbdare Dacă n-ar fi durerea, fericirea ar ajunge un lucru banal. *** Lină, lină Cătălină, Dulce ca o zi senină, Ce glas cald de adiere, Dar ce inimă de miere!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate