poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2023-02-14 | |
Dumnezeu este suma tuturor conștiințelor.
Trecute, prezente, viitoare, dacă vrei, dar Dumnezeu nu este timp și nici nu se raportează la timp, îmi spuse tânărul, cel nechemat și neîntrebat. Dar tu? Cine? Ce ești, îl întrebai. Înger sau sfânt? Demon? Și de ce îmi spui adevărul tău? Nu îți spun, și nici nu sunt. Nici nu exist. Nici tu nu exiști. De fapt, nimic nu există. Dacă accepți că există timp, atunci nimic nu există. E mai simplu fără timp. Eliberează-te și vei înțelege. Să mă eliberez? De timp? De judecată? De trup? Mai presus de toate e conștiința. Peste trup, materie, rațiune, energie, spațiu. Totul e conștiință, totul e Dumnezeu, Totul curge înspre liman și își este și izvor. Eliberează cursul ființei tale. Conștiința este picătura de Dumnezeu, dar și oceanul. Tânărul, purtând sandale, tricou și jeanși, cu părul lung, pieptănat cu grijă, și cu un zâmbet interior, neafișat, dar care îți transmitea încredere, optimism, se îndepărtă fără grabă - și îl simțeam tot mai apropiat. Mă întreb din care punct al curgerii mele era. Până la urmă, totul ține de conștiință, dimensiunea care le cuprinde pe toate. Nu de spațiu, nu de timp. Și Dumnezeu zâmbi în mine pentru prima dată.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate