poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2019-12-12 | |
motto: "un damf de Londra şi de singurătate se plimbă pe cheiuri"
printre frunze şi ţânţari, melcii şi-au făcut cărare melcul mării, cea mai mare cu spirala în spinare de aici până la Proxima Centaurii augurii, mugurii şi strugurii într-o cântare imaginară cu doi într-o gară iară 1. Cu un minut înainte de ora şapte o mie de şoapte au venit lângă mine... trăgeau spre viitor un covor zburător Lampa lui Aladin se lumina cu Lampa Japoneză Un rotocol de fum şi-un dor de vară, acum... A trecut un minut. Şi încă unu. Este 7:01. Citeşte tu ora. Citeşte-o cum te-am învăţat. Cu încetinitorul Nu te grăbi. Ţine-l pe unu în primul uuuu... Alege-ţi câteva litere-n gând Cât de curând? Nu. Acum! Ai văzut? Timpul a trecut. S-a făcut 7:07 În radă la Alexandria, vaporul aşteaptă intrarea-n Dană Mereu se întâmplă ca un Acum Să iasă în întâmpinarea unui Atunci Clipele gemene încep să-ţi semene Poate n-ai să mă crezi aşa cum te-ai îndoit când ţi-am mărturisit că am stat de vorbă matricial cu un radical şi un cal la marginea stufărişului de pe malul Crişului Alb el Alb şi Marea Neagră Cântecul mării acelaşi Lebedele-şi fac cuib Lătratul de câine Acum ca Atunci… 2. al 7-lea anotimp atât am spus şi tu ţi-ai adus aminte spunându-mi cu glas schimbat ceva ce seamănă foarte mult cu vocea mării primăvara, vara şi toamna “Nopţi fermecate de greieri cântate... E noapte târziu... un greier zurliu îmi cântă'n fereastră o simfonie albastră...." Un cer plin de stele sclipiri efemere... şi visele mele poteci argintii glasurile-s amestecate-n sufletul meu clipele-s lungi, cât un Voiaj de la Tomis la Cartagina şi înapoi… ai început povestea candelabrului şi-a cucului din ceasul dulapului cu 5 uşi… Ieri dimineaţă am trecut pe la lebede lebedele erau pe apă şi cuibul era părăsit cea ce m-a umplut de tristeţe să aştepţi să se nască 8 pui de lebădă şi-n loc de bucuria aceasta să găseşti cuibul părăsit la amiază am întâlnit-o pe Doamna Elena sfânta care are grijă de lebede şi de porumbei de pescăruşii şi de câinii din parc se tânguia că cineva furase ouăle din cuib şi de aceea lebăda şi lebădoiul sunt atât de nefericiţi şi se ruga "Duhul trândăviei şi-al grijii de multe nu mi-l da mie" era sufletul meu de acum catran de supărare cătrănit rău de tot din poveştile marine unele ajung la tine după ce trec pe la mine în al 7-lea anotimp stau de aceea pe dig sau la far unde e plin şi e rost de zadar.... Joi, 12 decembrie, 2019 (Acum ca Atunci)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate