poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2018-11-30 | |
despre iubire cum să ne mai zvârcolim s-o mai credem
te-am visat într-o lacrimă cum stăteai de frumos meditai în liniștea unui chihlimbar, înainte de a se umple de ierburi, de fapt, rășina se va umple cu puțină dragoste, cât un vârf de cuțit, cum o fărâmă, dragostea este în ea însăși o problemă grea când bărbatul sau femeia este nepotrivită. sau pare. apare. n-apare. se strânge ca o mimoză. sau se desface ca bujorul duios și blând la petale pesemne atâtea spaime, o agorafobie și o teamă de moarte s-au arătat ca un apus lângă un alt apus și nu se mai înțelege de fapt unde sunt oamenii buni, poate și de mine mă îndoiesc, cât de puțin, ca de-o cală nevăzătoare lovindu-mă de cuvintele uneori egosite și rele care m-ating de ce să le văd... atâta timp cât nu sunt pe apa aceea și nu mă dau în leagăn, de foarte supărată. dezamăgită. cu fusta dezvelindu-mi genunchii. un fel de lună pe care am ridicat-o din frica oaselor, altfel, cu o altfel de forță, nu ar fi putut spune mai primăvăratic, tu ești luna mea îmblânzită și caldă, e imaginarium, îți spun nu am fost niciodată femeia fatală și nici cum cred alții am fost o lacrimă călătoare visând la căderea în chihlimbar ca în nemurire pesemne îmi voi potrivi pașii după cei ai unui înger care păzește sau după un pas mai mare și drept Hristos nu te lasă când pe palme ții trandafirii și ți-e frică de urme de sânge.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate