poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 983 .



Aforisme 5
personale [ ]
{Gânduri gnomice}

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2018-10-12  |     | 



Impuritățile acumulate din negativități șubrezesc în om structura armoniei.

Spiritul unui idiot vibrează haotic în vid.

Utopia pe care s-a grefat o logică a idealului, se concretizează în esoterice vise.

Firescul vede în schimbare ceva nefiresc, ca un mister în noaptea minții stins.

Erodarea unui ideal impune construirea altora din materia transcendentală a supraconștientului.

Rușinea își desfășoară ridicolul în mod integral, deplin.

Impotența gândirii divide la nesfârșit fecunditatea virilă până ia aspect caduc.

Neîncrederea își așază echivocul și îndoiala într-un circumspect și obscur dor.

Țesătura creată de poezii are firele cu care alter-ego-ul este legat de ego.

Adevărurile unui filozof se transsubstanțiază în elucubrații în omul nebun.

Amanta își dezvăluie tainele cele mai intime amantului, niciodată soțului.

Conștiența superioară se află pretutindeni și din substanța lui își amplifică zarea.

Uluitorul se găsește în intrinsecitatea oricărui lucru anodin.

Turpitudinea își lipește fărădelegea și mârșavul pe dezastre.

Ilogicul se travestește în paradox și împreună fac viața contradictorie.

Zeul se află în noi, ne dăruiește puterea sa pentru a ne transcende viața, însă noi nu vedem în lăuntru decât un nebun.

Eul cel mai puternic se confruntă cu sinele autentic, miza este o viață ca un calvar sau ca un mit.

Anomalia strecurată în sistemul uman este transformată în funcționalitate de către adevăruri.

Zăpăceala decăzută în bulversare și debusolare creează enormitățile.

Ãsta care refuză să fie vizualizat prin introspecție, adaugă o taină în plus omului.

Hărnicia curăță dinamicul de impuritățile și mizeria lenei.

Avântul propulsează cu energia sa spre bucurie un entuziast om.

Onoarea înnobilează cinstea și epurează duplicitatea și necinstea din corp.

Sinceritatea nu are taine și secrete, căci acestea se văd în transparența unui om visător.

Uimirea față de minunea de a fi așază un mister pe procesul de a gândi.

Luciditatea și inconștiența stau amândouă în orice om.

Divinitatea a inventat iubirea pură ca alternativă și contrapondere la ură.

Invidia provine din inferioritatea firilor mărunte și s-a încuibat în omul ignar.

Nerozia îi predă demenței lecții de erudiție, care sunt elucubrații pentru omul normal, logic și pentru cel care face reper în viață din bine.

Misterele sunt pentru adevăruri ceea ce este transcendentul pentru științe, în ambele cazuri prevalează valoarea.


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!