poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2017-04-27 | |
am întâlnit-o pe Domnișoara Egreta ieri seară
se plimba pe plaja Râului Verde de la Cherhanaua Pontica puțin mai jos de Pod chiar acum, că este Tympul împărțit la trei și patru vin cu dulce, vin cu acru și găsesc în șapte-un dracu cel ce face numai valuri care surpă cinșpe maluri și zic vorbă din Cuvânt un Cer nou și-un nou Pământ Naturi solare suntem osândiți să trăim în noapte străini de memoria piciorului desculț de aici ni se trag multe multe frustrări puține bucurii "Bucurați-vă! Nu vă temeți!" Puneți în inimi îndemnul acesta! Faceți curat acolo și veți fi fericiți. Prietenia și fericirea nu se cumpără. Ele se trăiesc. Ia vezi ce spune Micul Prinț și despre una și despre cealaltă... Treci și pe la Poetul iubirilor gingașe și povestește-i că-i răzbunat de Barbari. Spune-i că te-ai întâlnit cu Aristos pentru că l-ai ascultat pe Hristos. Și mai spune-i că... Dar asta, pentru mai târziu... Vorba românului: mai bine mai târziu decât niciodată! Dă și tu drumul la bilă și la inimă... (PS) Zilele acestea comunicarea pe mail îmi este blocată. Rămân accesibile mesajele de la Piramidă. Constanța, 27 aprilie, 2017 (Yannelis, la orele cartului doi, 2:34)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate