poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2017-01-13 | |
mă văd prin negurile vremii copil
citind o carte grea și cu coperte roase aud cum bucium cântă în ciripit de păsări somnoroase ea mi-a ținut la gânduri clad ades răcoarea codrului mi-a fost cu-al poeziei fald m-a învelit o vreme și des în rânduri semn m-a prins m-a îmbiat cu versul de iubire era-nceput de vară când soarele dogoarea-și trimitea și-ardea cumplit cum dorul poate a ars de multe ori în viața mea și-atunci am căutat întâi albastrul apoi și lacul cel de nuferi plin am alergat ca raza după astru să mă anin de cer să mă alin în versu-i căutător de cer cum alt`n-a fost cel însetat de absolut lăsă citire nouă poemul nemuririi nesfârșit nemărginit de gânduri nici de stele desigur pe vecie Demiurgul cu zborul l-a atins și-albastrele fiorii moștenitor al visurilor sale aripa îi mângâi cu gândul mult întins al astrelor imperiu în unde îl petrece pe-o rază de luceafăr călătorind la steaua cu magul se întrece ca laurii-i să prindă a haosului margini nescrise mărturii în tainele luminii îl mângâie în treacăt din bronzul altor busturi salută junii varii restul ...din an în an în stropi de mărgărite am adunat în vers modest umila-mi evocare izvor a curs cerneala violetă că-n geografii de suflet nu este vest sau est și-am rătăcit o vreme prin …visul de poet!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate