poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2016-05-16 | |
. A reînvia o concepție învechită e ca și cum am defila într-o haină demodată.
. Mi-ar plăcea să citesc, am fobie însă la șoarecii de bibliotecă. . Când matriarhatul va lua locul patriarhatului, “Instituția Primei Doamne” va deveni “Instituția Primului Domn”. . În fața regelui, îngenuncherea e un simplu gest protocolar, în fața omului obișnuit, e un gest înălțător. . Nu arătăm deloc bine, dacă facem schimbări numai în afară, nu și în interiorul nostru. . Cariera este bestia care, dacă nu ajungi s-o stăpânești, îți consumă timpul, îți șubrezește sănătatea și îți distruge casa. . De obicei, persoana în care avem cea mai mare încredere deschide lungul șir al trădărilor. . Ne ruinăm sănătatea pentru bani, în speranța că ne-o refacem într-o vacanță de vis. . Invenția nu aparține celui care o realizează, ci aceluia care o brevetează. . Putere ne dă speranța. Dar și încredere în noi. . Dansatorii pe sârmă își fac numărul mai cu seamă în parlament. . Oamenii normali nu poartă haine întoarse pe dos. . În materie de modă, e mai simplu să-ți schimbi gustul, decât să-ți pocești trupul. . Nesusținută de fapte, filantropia e uger sterp. . Singurele metereze cucerite de oamenii slabi sunt iluziile proprii. . Omul cu adevărat liber ține legat în lanț animalul din el. . Știm atât de puțin despre noi înșine încât ne credem dumnezei. . Disprețul față de mulțime crește proporțional cu înălțimea tribunei. . A cere ajutor nu este gest de slăbiciune. Așadar, arătați lumii că sunteți puternici! . În procesul devenirii sale, deșteptul își dă măsura, prostul întrece măsura. . Viața e mai frumoasă, când vremea se răzbună și omul iartă! . Sfârșitul omeniei va veni, nu al lumii! . Ocolim capcanele; și totuși, ne prindem în propriul laț. . Adevărul poate fi dureros. Așa că, preventiv, e promovată minciuna. . Doar cu bune intenții nu putem revoluționa omenirea. . Cei datori vânduți, dimpotrivă, consideră că lumea le este obligată. . Nici măcar înțeleptul din noi nu ne e fidel pe viață. . Păcatul: ceea ce săvârșești din curiozitate, iar nelegiuirea lui este transformată în propriu-ți chin. . Culmea! Tocmai când îmbracă haine strâmte se simte mai în largul său. . Greutatea zicerii nu stă în noianul vorbelor. . Bucuria este sursă de hrană; fericirea, izvor de energie. . Calea spre desăvârșire dă sens vieții. . Grandomania este asemenea unei mobile: sculptată, frumoasă, din lemn masiv, dar care nu încape pe ușă. . Învățătura se mai uită; nu și cea pe pielea proprie. . Eșecul personal să ne impulsioneze iar reușita să nu ne împăuneze. . Să avem o zi proastă se mai întâmplă, dar un an prost nu avem din întâmplare. . Când ai câștigat, gândește-te la ce ai fi avut de pierdut. . În defecte stă distincția. . Fericirea deplină vine odată cu desăvârșirea. . Natura reînvie primăvara. Uneori și societatea civilă. . La înălțimea tribunei, minciuna trece drept adevăr. . Înainte de a te sfâșia, câinele îți rânjește iar omul îți zâmbește. . Fricosul: un voinic protejat în exces. . Oricât s-ar strădui, prostul nu e capabil nici măcar să se prefacă. . Bucuria e la tot pasul. Din nefericire, n-o recunoaștem nici atunci când ne izbim de ea. . Umorul ne fericește. Dacă nu ne întrecem cu gluma. . Între adevăr și minciună, efectele nefaste fac diferența.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate