poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-09-26 | |
nu sunt nici mai rău
nici mai ...eu cu ...oricâte întâmplări arse a fost totul precum o cămașă - am purtat-o cu eticheta la vedere s-o pot cândva înapoia timpul nu se pierde când înveți să-ți asumi rușinea (fără să faci din asta virtute sau paradă, adunând compasiuni publice... pentru vina altora sau ...mai mult a ta) timpul se câștigă cu răbdare nu sunt mai rău nici mai altul cu toate neîntâmplările scurse numai blazații umblă după frustrări proaspete, mie mi-a ajuns sensul lui destul pe norme fixate mereu de alții sunt aici și acum - e ca la hotel în eul ăsta, uite, un soi de provizorat sau turism deșirat în propria piele (da, cea pe care unii s-au îmbulzit să-i pună preț, s-o parieze... când nici eu n-o consideram mai mult decât o biată coală de scris albă și sferică nu am de ce să-mi cer iertare ar putea ierta doar cine a trăit vina, iar acela n-are nevoie de cereri ideea de dreptate?... - e ceva ascuns în iubire - și cine a iubit într-atât?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate