poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-08-18 | | Era o zi geroasa de martie . Eu eram la ziua de nastere a unui coleg de clasa. Petrecerea era in toi iar eu ma simteam foarte bine. Dintr-o data, telefonul mobil al mamei suna... Cateva minute mai tarziu, mama ma anunta ca tata o sunase, deoarece gasise o mica catelusa ce avea cam o luna, cu piciorul rupt ,in fata portii casei noastre. I se facuse mila de catelusa si o pusese , impreuna cu un bol cu lapte, in garaj. Eu am fost incantata la aflarea vestii, caci iubesc foarte mult animalele. Imediat am plecat de la petrecere , spre casa. Ajunse acolo, dupa un bol cu lapte, eu si mama am zarit doi ochi tristi , ca doua margele, privindu-ne.Era catelusa ce scancea , speriata si inghetata de frig. Am luat-o cu grija in brate si am dus-o in casa. Am spalat-o, i-am dat sa mai bea lapte , apoi am culcat-o pe o paturica, unde a adormit imediat. Eu am botezat catelusa Rosie ( Rozi). A doua zi am dus-o la veterinar, pentru a i se opera piciorul rupt. Dupa cateva zile, Rosie putea alerga din nou. S-a imprietenit cu ceilalti doi catei ai mei, si se puteau juca impreuna. Acum Rosie s-a facut mare. Si, din cate cred ca ai inteles, catelusa a devenit un nou membru al familiei. ~ SFARSIT ~
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate