poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-07-09 | |
Am venit pe lumea aceasta pentru a fii prezent la întalnirea cu mine însumi;
"Lasă-l pe om liber și el va creea" de Antoine de Saint-Exupéry; "Când încercăm să culegem stele, s-ar putea să nu atingem nici una, dar cu siguranță nu ne întoarcem cu noroi în mâini."de Leo Burnett; Anumiți oameni văd lucrurile așa cum sunt și întreabă, "de ce?". Eu visez la lucruri care nu au mai existat și spun, "de ce nu?!"; "Există doar 3 culori, 10 cifre și 7 note muzicale, ceea ce facem cu ele este important " de Rith Ross, "Dacă cunoști cum, vei avea întotdeauna o slujbă, dar dacă știi de ce, vei fii un îndrumător" de John M. Capozzi; "Pot pentru că eu cred că pot" de Virgiliu; "Arta de a fii convingător începe prin a-ți deschide mintea și urechile și nu gura"; "O afacere care produce doar bani este o afacere slabă" Henry Ford; "Avem dreptul să-i privim de sus pe ceilalți, doar dacă îi ajutăm să se ridice"; Trecutu-i prezent și-i viitor, e totul...e viața în Sine; "Făcut-ați drumul de la vierme către om și tot rămas-a-n voi încă din vierme." Așa grăit-a Zarathustra de Friedrich Nietzsche; "Atunci când am descoperit că viața nu are nici un sens nu ne rămâne decât să-i dăm un sens."de Antoine de Saint-Exupéry; "Viața este o tragedie atunci când e privită în prim-plan și o comedie când o privești în plan larg." de Charlie Chaplin; "Toți ne vor binele. Să nu ni-l lăsăm luat." de Mădălina Puiu; Diferența dintre un om deștept și un geniu este că deșteptul încearcă să rezolve problemele, iar geniul încearcă să le evite; Să nu am pace până nu m-am desăvârșit.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate