poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-12-01 | |
. Sclavia n-a fost desființată; dimpotrivă, s-a perpetuat îmbrăcând forme pe care nici ultimul sclav nu le-a visat.
. Permanent, minciuna este în opoziție cu o minciună mai mare însă credibilă. . Dacă prin artă poți dovedi țara, prin politică ba. . Omul nu este altceva decât întruchiparea pasageră a propriului destin? - Ia mai gândiți-vă! . Eu, neîndemânaticul, eu, nepriceputul sunt catastrofal; cel bun la toate însă este și mai catastrofal. . Cei care ies în față festivi cred că viața e o lungă serbare. . Pașii mici nu duc departe; pașii mari și mai aproape. . Procesul devenirii are întotdeauna un prag: de sus. . Culmea ironiei e că omul nu poate parveni într-atât, deoarece nu poate imita perfect maimuța. . Poți vorbi de urbanism doar când omul din tine te depășește. . A gândi într-un mod și a te exprima în altul mi se pare ce ți se pare și ție. . Din toate direcțiile se îndreaptă ura până când dușmanii acesteia se îndoiesc de necesitatea verticalității în sine. . Desfrâul, considerat adesea apanajul bogăției, este legea compensației tristeții acesteia. . Sindicatele greșesc numai atunci când se află la guvernare. . Un om politic nu este niciodată liber, este sclavul propriei ideologii. . Viața își caută sensul în nonsensul altei dimensiuni. . Întotdeauna prin alternativa comodă rezultă opțiunea pentru rău. . Îți poți trăi viața doar începând schimbarea din tine însuți cu tine însuți și invers. . Sufletul e mereu tânăr - se zice- dar strivit sub greutatea altuia. . Bătrânul își molfăie amintirile, tânărul și le programează. . Chiar dacă respirăm, mulți dintre noi sunt morți de mult. . Lumina e simbolul vieții, întunericul, al morții; umbra e simbolul tranziției. . Dragostea pentru celălalt îți lungește viața; dragostea pentru tine ți-o scurtează până la adânci bătrâneți. . Adeseori, tăcerea e mai convingătoare decât femeile. . Urletele de protest atrag atenția dar nu prostesc. . Nu-ți condamna prietenul nici măcar din considerație pentru tine. . Nu întotdeauna ce e nou este și bun; poate e doar nou. . Dacă te vede plângând, lumea te compătimește; dacă te vede râzând, te ia în derâdere; așadar, mimează mimetismul din jur! . Ajuns la putere, omul politic constată și se miră cum nu și-a dat seama mai devreme. . Bogăția fără limite niciun om normal nu și-o dorește. . O jumătate de om nu are același caracter ca și jumătatea cealaltă. . Performanță politică: să te arunci în sus, apoi să fii capabil să te prinzi în brațe. . Stresul îți crează iluzia că trăiești permanent ultima clipă. . Afacerea murdară este gaură curată, oriunde. . Munca din obligație e sfântă din pasiunea pentru canon. . Nu omul își alege profesia ci profesia își găsește omul. . Înavuțirea cu orice preț sfidează cerul. . Bărbatul și femeia sunt părțile aceluiași organism: umerii sunt bărbatul, mâinile, femeia; capul, el și ea la un loc. . Nimic nu ucide mai sigur decât propria trufie. . Când doi oameni vorbesc deodată, nici unul nu înțelege nimic; fiecare are tendința de a-l asculta pe celălalt în timp ce se ascultă pe sine. . Unii învață din suferințele altora, alții învață din propriile necazuri, restul dau sfaturi. . Oamenii de-ar fi mai buni! căci sistemele sunt perfectibile. . Istoria e o piesă de teatru în care nu întotdeauna joacă actorii cei mai talentați. . Dacă prețul integrării în Europa trebuie să-l plătim cu foame , sărăcie și robie, prefer să rămân îngenuncheat la graniță.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate