poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-10-23 | |
- Cei mai mulți politicieni nesocotesc interesele cetățenilor care i-au ales și, culmea, sunt plătiți bine din banul public; înseamnă că are și această formă de dispreț preț.
- Chiul, treabă făcută de mântuială, întârzieri, absențe, pierdere de vreme, dar toți angajații doresc să vadă din partea șefilor, în loc de asprime, prime. - „Contact sexual”, sau „Persoană de contact”; îți trebuie, pentru fiecare tip de contact, tact. - Un tip cu limuzină scumpă, cu telefon sofisticat, cu haine de firmă, cu ochelari de soare, chiar și când afară este umbră, bărbos – boss. - Cu toții ne-am dori să fie, măcar unele părți din Apocalipsă, lipsă. - Deoarece în ultimii ani s-au înmulțit inundațiile, nu ar fi de mirare ca, în zonele cu acest risc, peste câțiva ani, să ajungă fiecare gospodar podar. - De regulă, omul fără caracter, ce promite omite. - Paradoxal, la foarte multe emisiuni așa zis „culturale” nu sunt nici cei pe care îi asculți, culți. - La multe manifestări oficiale, încă mai ascultăm aceleași discursuri eterne, terne. Va urma!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate