poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-09-04 | |
Cand voi muri,am sa ma ratacesc printre ganduri
Lasate intr-un sirag de cuvinte prelucrate Fara un inceput sau sfarsit anume. Stiu ca Cineva,intotdeauna,ma v-a purta astfel Intr-un colt al inimii si ca odata cu timpul Acele ganduri transformate in cuvinte Se vor intoarce spre ...mine, O alta versiune a mea intr-un timp In care cursul vietii nu v-a avea directie. Poate v-a exista o dalta si o piatra, Un suflet curat in care sa se ciopleasca Titlul unei noi vieti. Sau...un alt suflet ales sa poarte In memorie imaginea fostului meu suflet. Mi-as dori sa ma pot vedea intr-o noua imagine, Plina de lumina ,calma ,calda Asemeni unui copac inflorit, in culoare roz Si zambesc stiind ca undeva ,intr-o alta viata Voi avea cumva privilegiul sa iubesc Dar mai ales sa fiu iubita. Acum inima mea s-a transformat in piatra. Privesc in jur si nu mai pot vedea simplitatea, Astept ca fiecare clipa sa ma duca mai aproape De Acel punct in care sa o pot lua de la inceput, Leg cuvintele in fraze triste si urasc singuratatea. Insa nu renunt sa visez. Testament pentru cealalta ...eu Si un sfat :invata sa iubesti.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate