poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-05-17 | |
poate că sistemul crizei este bun la ceva...vom ajunge să trăim ca la Amsterdam, să vedem pensionare pe centură, bătrâni scoși la produs, legalizarea unor droguri, dreptul de a te scărpina în cur în fața palatului de justiție, dreptul de a râgâi fără nici o opreliște la cuvântarea tovarășilor... Cu această criză în care trebuie să strângem cureaua - cine mai are curea, și când spun asta mă gândesc la feișonul stradal al fufelor scoase să se ardă în vizorul lumii ocupând terase și trotuare - ajungem să ne dorim sisteme de îngrășare preluate din sistemul fermelor porcine...
o țară anorexică, cu striații și varice diurne, vor provoca voma europeană ce va deșerta în cutia milei a statului mărunțișul creștinesc al unei noi sclavii... cum România e muribundă, cred că ultimul ei vis e ca microbul de la CF2 care a îmbolnăvit 5 persoane să se propage cât mai mult cu putință peste pensionari și bugetari lăsând aerul de respirat celor 3 milioane din privat... Până la urmă, dictonul, unde mâncă doi poate mânca și al treilea ia forma în acest stat de drept ca: unde mâncă doi pot mânca și 20!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate