poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-02-22 | |
Cu marea, cu pământul, cu mine.
Așa îmi păreai, așa ai rămas... Sau poate nu. Și-și bate joc de tine, de viața și de mare. Și tu accepți și taci. Firul de nispip. Iarba, vântul, iluzie, nimic. Moare, incet dar sigur, Ca o nebună bipolară Și nu te simți jignită. Cum arăt? Spune-mi... Am ochii stricați ca păpușa ta preferată. Am urechile murdare de la atâtea vorbe rostite fără sens. Am gura strâmbă de la atâta ura. Am mainile aspre de la deshidratarea cafelei. Am picioarele obosite de la mers fără direcție Și creierul meu obsedat de fantasme În care mișună estetica urâtului încontinuu... Dar știai...ești un șarlatan Ce mă observă, Ce mă vede dar nu ma privește, Ce mă ascultă dar nu mă aude, Ca in „Jocul de-a vacanța”. Ești un hoț ce fură priviri și cuvinte, Un criminal ce ucide. Dar și asta știai. Să-ți spun ceva ce nu știi: 90% din masa pământului e ocupată cu gandaci cum 90% din tine e intangibil cu mine. Spune-mi și tu ceva ce nu știu! Nu știi...nu te-ai priceput... Nu m-am priceput! Totul e un joc. Un joc de șah,un joc de Monopoly. Ne jucăm cu mintea noastră,corpul si sentimentele noastre și al altora, Cu berea vărsată pe fața de masă... Cu cafeaua, cu țigările, cu tot. Viața e un joc. Eu mut un pion, tu mă ataci. Eu iți iau nebunul, tu imi iei o tură. Așa e și cu mine și cu tine. Ne jucăm de parcă am avea toata viața la dispoziție, Neștiind ca viața e o secundă, un minut sau o ora. Și ce faci? Mori jucându-te!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate