poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-02-07 | | toți pleacă la nemți și noi mergem la ruși îmi spunea cu obidă prietenul meu Releu într-o noapte toridă de mai în '94 după zece doi'spe sute de garonne alb, de fiecare pardon,la ruși și la turci ce are mă Stambulul nu-ți mai place când l-ai văzut prima data ți-au dat lacrimile de emoție asta a fost acu' patru ani mi-a plăcut din moment ce m-am întors de 84 de ori și mi-au dat lacrimile de la ăla care se descălțase în autocar da' Kievul Odessa Chișinăul Tiraspolul unde daca nu-i dadeam douăzeci de parai șoferului sa te aștepte te lua acasa separatista aia nu-ți mai plac vrei în occident la nemți în lagăr în lagăr dar cu patru sute de marci lunar cum o fi și cum vrei mă să să ajungi nu vezi că au pus ăștia sârmă ghimpată în jurul Europei lor și vizele costă cât un sfert de dacie asta dacă nu-ți iei vreo plasă de rămâi și fără pașaport mă privește adânc sorbind cu distincție din paharul de garonne cu trenul din Varșovia e un tren direct Bruxelles au plecat băieții care nu-i știi tu dar tu îi cunoști nu personal da îl știu pe unu' din cartier care îi știe și la graniță cum facem dăm șpagă mergem cu podul care pod podu' trenului că orice tren care se respectă are un pod hai sa mergem că ai luat-o razna își scutură o scamă imaginară de pe crocodilul tricoului lacoste luat din Aksaray ne trebuie doar o cheie ca a nașului și cu un pic de baftă suntem in Belgia așa începea o călătorie de paisprezece ani.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate