poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-08-07 | | m-am trezit închis într-o oglindă și era al dracului de frig în sufletul meu poleit cum era și cu argintul crăpat de se vedea sticla goală printre urme uscate de muscă. și pentru că tot nu aveam ce face m-am aplecat la ureche și-am început să mă ascult. mai întâi așa ca o părere îmi șuieram cuvintele… apoi am crescut în intensitate și-am văzut cum bolboroseau hormoni în sticla de plastic, erau fericiți, cineva avea grijă de ei să nu se piardă. mi-am lipit ochiul de geam dar degeaba prin pupila mea se vedea doar fundul de ochi…plin de tensiune asta e. m-am potolit și-am început iar să mă ascult. gândurile mele se izbeau de țărm șiroind printre stabilopozi toate cele petrecute. îmi plăcea să mă ascult și o făceam cum parcă nimeni n-o mai făcuse până atunci. dacă știam că pot asculta așa, mă făceam confesional sau patrafir ori hârtie, să ascult cum scârțâie penița șoptind “Follow me” și am plecat, dar o să mă întorc poate mai pe seară când o să mă caute lumina și-o să cobor pe raza ei afară lăsând argintul să coclească-n liniștea uitării.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate