poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-07-07 | |
Azi... noapte
Am îmbrațișat îndelung necuprinsul, Săgeți de lumină ridicate în întuneric, Adormire tresărind în renaștere de-o clipă. Cât mi-era de dor să-ți aud cântecul, Să fiu eu trecând prin tine... Acum, Îți mângâi doar pleoapa închisă Și mă privesc în ochiul tău roșu. Am simțit dogoarea, Lacrima a înghețat pentru atunci când vei crede în ea cu adevărat. La ce-ți mai trebuie poartă, ușă sau fereastră când nu-l mai ai pe... acasă? Pierdut pe drumuri de calea cea dreaptă ce alții o arată Și-n scurtături ocolitoare, în metafora orgolioasă, Morgana înșelătoare. Nu trăiesc în trecut, nimic nu pierd sau uit doar transform în înțeles de clădit. Cuvântul nu-i glas doar, e gând, început de zbor sau plutire la un nivel mulțumitor. Atunci când apa sau aerul nu-ți mai sunt de-ajuns pentru câte sunt de spus Reinventezi dansul cu lupii ori înălțarea alături de vulturi Și te-apropii... de ce, în al tău suflet, ești doar tu. Mă recunoști, Te mai cunosc, Așa cum te știam ...acum?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate