poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-06-28 | | Răzbunare - A plecat “teroristul” la service, dragă! Hai, vino! …Mai glumește și ea să-și descrețească fusta. Corectură Ce-a luat pe mere, a dat pe bere. Zoologică Partea leului a luat-o, cât a luat-o, dolarul. Acum acesta face sluj în fața lui euro. Resemnare Intrând la SELGROS, prietenul meu mi-a spus că-și reproșează că nu și-a cumpărat astă-iarnă ghete din piele, îmblănite, pentru că s-aude că la iarnă se vor scumpi. La ieșire a amuțit brusc în clipa-n care am trecut pe lângă un om de seama noastră, infirm de ambele picioare. Realitate ‘’Graba strică treaba’’ cu condiția să aibă ce strica. Constatare S-au scumpit ceasurile. Numai ceasul rău a rămas ca-nainte. Adevăr Ai carte, n-ai parte; ai parte, n-ai carte. Mărturie De auzit am auzit, dar de văzut n-am văzut, deși era lângă mine. Pildă O fi având luna două fețe, dar nu i se poate reproșa că e cu două fețe. Încotro? Se duc pădurile pe cărți proaste, iar acestea pe bani mulți, fără valoare…
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate