poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-06-05 | | Estetică Ce-i lipsea chelului? Nimic. Îi ședea bine și chel. Tandrețe “Amintiri din copilărie”, adică “amintiri despre viitor” – șoptea soțul despărțindu-se de soția lui… la poarta Maternității. Ateistă După ce-au fost alungați din Rai, Adam și Eva au suferit chinul de neînțeles al remușcărilor (întrucât nu se inventase conștiința). Și-au ținut-o tot într-un regret până-n zilele noastre când, citind Biblia, s-au rușinat de fapta lor. Între timp am apărut noi, care le-am reconsiderat necazul, ceea ce – trebuie s-o recunoaștem – contravine gestului divin, cel, cu adevărat, de neînțeles. …Ce te-ai fi făcut, Doamne, fără noi? Actuală Sunt semeni de-ai noștri care abia acum înțeleg că ne onorează mai mult absența decât prezența lor. Caracter Își stăpânește răbdarea numind-o nerăbdare și întorcându-i spatele – fără să-l observe nimeni. Nedumerire Unde dai și unde crapă!? Să ne-nțelegem: nu te pune nimeni să dai! Constatare Sexy, la noi, devine din ce în ce mai mult porno. Dovadă că ne apropiem de Occident. Și totuși, calitatea lucrărilor (adică a muncii) ne ține la… distanță. Amintire Să ne învețe americanii cum se fac țigările OK!... Pentru că, iată, nimeni nu-și mai amintește de inventivul țăran român (cel cu chimir și amnar) pe când fâșia “Universul” (cel cu discursul Mareșalului), punea tutun pe petecul respectiv, împăturea, iar după ce țigara era gata o trăgea de-a lungul buzelor, să-i dea dulceață. Da, dar ce tutun fuma el, pe atunci? Epocală Ultima invenție: timpul care curge înapoi. Bătrânii vor întineri, se vor copilări și vor intra pe unde au ieșit – alegându-și intrarea. Ce-am mai vrea și noi?! Reflux Amanții au ceva din obrăznicia valurilor: sărută și se retrag.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate