poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-03-10 | |
Fericiti sunt cei saraci cu duhul caci nu constientizeaza gandirea, iar gandirea creeaza suferinta.
Fericiti sunt cei care constientizeaza gandirea si o folosesc pentru atingerea scopurilor personale. Nefericiti sunt cei care-si fac din gandire o carapace ermetica in care-si ascund suferintele. Nefericiti sunt cei ai caror structura a caracterului si a emotivitatii se muleaza pe calapodul blazarii. Fericiti sunt cei la care placerea este o intensitate a voluptatii, spaima este o intensitate a emotiilor, durerea este o intensitate a simtirii si din acest melanj creeaza o armonie cu efectele vietii. Fericiti sunt cei care constientizeaza evenimentele fericite din viata lor si le contabilizeaza intr-o memorie activa a fericirii, iar din intamplarile nefericite scot erorile, imbogatindu-si astfel experienta de viata. Nefericiti sunt cei uzati psihic si cerebral, cu gandurile rotindu-se in gol care creeaza energie negativa si care consuma din energia vietii mai mult decat produce sistemul nostru energetic. Nefericiti sunt cei dominati de suferinta, de frica si de negativitati , care se inchina intunericului din ei ; lasi, fug din fata luptei cu ei insisi , acceptandu-si soarta de invinsi. Fericiti sunt cei care percep latura activa a infinitatii in ei si in natura. Nefericiti sunt cei ce cred ca vointa lor depinde de constiinta altora.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate