poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Romnesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 45 .



Despre empatie și toleranță
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [romantica3 ]

2024-11-14  |     | 



Omul empatic și tolerant este binecuvântat cu două dintre cele mai frumoase și mai minunate principii de viață.
Empatia este capacitatea de a înțelege și împărtăși sentimentele celuilalt, reprezintă o piatră de temelie în raporturile și conexiunile umane, transcendând diferențele, promovând sentimentul de unitate.
Empatia și toleranța încurajează bunătatea, omenia, compasiunea
Empatia și toleranța sunt rezultate ale unei conștiințe educate, evoluate, rafinate.
Omul care este empatic și tolerant denotă că trăiește în armonie cu lumea din jur, cu natura, cu universul cu divinitatea, respectând voința lui Dumnezeu Tatăl Ceresc.
Empatia și toleranța sunt abilități necesare în procesul de evoluție, necesare pentru mântuirea conștiinței, a sufletului, a spiritului, dezvoltând percepții , aspecte și tendințe comportamentale de excepție.
Omul empatic și tolerant se situează mereu în poziția de comuniune cu cei din jur, de întrajutorare a celor aflați în nevoie, poate cu ușurință aplana neînțelegerile.
La polul opus empatiei și toleranței se află indiferența și ignoranța, situație în care unele relații devin tensionate de cele mai multe ori se strică.
Empatia și toleranța îl împiedică pe om să judece aspru, să îi pedepsească pe cei care i-au greșit, omul poate afla și cauza care a generat suferința, greșeala, dificultatea de înțelegere, mai precis poate cu aceste principii să evite orice fel de conflict.
Omul empatic și tolerant poete crea facil relații de colaborare, de cooperare cu cei din colectivitate, cu cei din grupul social, poate crea relații stabile și durabile de prietenie cu cei cu care au rezonanțe comune.
Omul empatic și tolerant poate gestiona la modul cel mai eficient și sănătos stările emoționale, sufletești, spirituale, respectiv poate controla toate sentiment
ele pe care le deține pentru membrii de familie, pentru cei din jur.
Empatia și toleranța depind în mare măsură de experiențele trăite în timpul formării și educației, dar și de amintirile aduse din viețile anterioare.
Empatia și toleranța cu alte cuvinte, fac parte din zestrea cerească dar și cea ereditară.
Omul empatic și tolerant răspunde corespunzător așteptărilor semenilor când situațiile o cer.
Empatia și toleranța pot fi asociate cu iubirea necondiționată, cu iertarea necondiționată, care nu ascund interese pentru avantaje.
Singurul interes nevinovat, privit ca un act benefic este acela de a coexista în pace liniște și armonie, cu natura, cu universul cu cei din jur, conform voinței Tatălui Ceresc.
Theodore Roosevelt spune că empatia este ca și cum ai oferi cuiva o îmbrățișare.
Empatia și toleranța pot vorbi despre faptul că și lucrurile mici pe care le face un om în viață sunt importante pentru alții.
Dacă un om își dorește să trăiască într-o lume mai bună trebuie să facă ceva în acest sens, cu siguranță empatia și toleranța sunt capabile să facă o lume mai frumoasă mai bună, mai umană.
Cu adevărat empatia și toleranța mențin inima și psihicul deschise, ceea ce reprezintă un mod minunat de a trăi.
Marele înțelept Dalai Lama spune că empatia și toleranța nu sunt semne de slăbiciune ci de putere.
În concluzie oamenii au mare nevoie de oameni care să demonstreze că le pasă de tot ceea ce li se întâmplă, de necazuri, lipsuri și suferințe.
Acum mai mult ca niciodată trebuie să dăm dar șă și primim empatie și toleranță, compasiune și iubire necondiționată.
Empatia, compasiunea , toleranța și iubirea sunt discipline ale creierului, îl dezvoltă și generează echilibru între toate emisferele cerebrale.


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!