poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 65 .



despre Maeștri Spirituali
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [romantica3 ]

2023-03-08  |     | 



Oamenii actualității au dorințe mari să fie călăuziți, formați de Maeștrii Spirituali, s-au născut cu o sete fundamentală de cunoaștere a spiritualității divine și universale.
Oamenii recenți tind prin practici oculte ezoterice să colaboreze la instaurarea Luminii Absolute, a Păcii Absolute, a Iubirii Absolute.
Oamenii recenți se inițiază în diverse profesiuni care să le împlinească destinul cu care s-au născut, să le asigure toate condițiile de evoluție mintală, sufletească, spirituală.
Este imperios necesar ca oamenii actuali să se concentreze pe momentul trezirii si a cunoașterii propriei personalități.
Sunt o multitudine de școli superioare, teozofice care îi pregătesc pe oamenii actuali pentru misiunea lor care le-a fost încredințată de univers și divinitate.
Rugăciunea și meditația sunt cele mai la îndemână practici de inițiere în lumea spiritelor superioare, în lumea ghizilor spirituali, visurile mărețe asigură împlinirea completă detaliată a spiritului a psihicului.
Contemplația este de asemeni o eficientă practică de absorbire a magiei a minunilor din mediul natural și spiritual, acest lucru asigură multe oportunități de dezvoltare personală, de evoluție spirituală.
Sufletul ca spiritul exista la un nivel cauzal prin ele se dezvoltă psihicul conștient și inconștient.
Creștinii îl au ca Maestru Spiritual pe Iisus Hristos, popoarele asiatice îl au pe Budha, popoarele arabe îl au pe Allah.
Pe toate meridianele planetei există forme de credință în Dumnezeu, Unicul, Atotputernicul, Atotcreatorul Universului.
Personalitățile individuale reușesc să se contopească cu spiritul divin rotindu-se în sincronicitate cu lumina.
Inițiații au control în plan fizic, mintal, emoțional, denotă înțelepciune și inteligență.
Oamenii actuali se înalță pe cele mai înalte nivele de lumină existențială contopiți cu conștiința universală divină, s-au născut dedicați înălțării pe toate planurile mintale, sufletești, spirituale, înălțarea este cea mai înaltă inițiere.
Progresul implică echilibrul perfect între trup, minte, suflet și spirit, coordonarea corpurilor este esențială în planul divin al evoluției.
Dumnezeu îi dorește pe toții fii lui iluminați. fericiți îndumnezeiți.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!