poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-11-09 | | Ea si El. El:..Iar rascolesti in mine tot raul...l-ai trezit...neghioabo!!!Nu vezi ca vreau sa-l adorm?!sa-l adorm...si sa-l ingrop... Ea:Nu nu nu (rade) mai bine il arzi...(rade iar si se tranteste pe pamant..ofteaza)...da,mai bine il arzi. El:Sa-l ard...Bine il ard...si ce crezi ca o sa se intample,spune-mi... Ea:(sta cu mainile in jurul genunchilor si se leagana)Daca il arzi ne incalzim...da,ne incalzim...se face cald...cald... El:Daca il ard se face cenusa!Neghioabo!Si daca se face cenusa va renaste din propia cenusa...ca pasarea Pheonix... Ea:(se ridica si da din maini ca o pasare)Ca pasarea Pheonix...si atunci raul o sa zboare,o sa zboare...Vreau sa zbor!(si iar se tranteste pe pamant) El:Sigur...acum vrei sa zbori...Neghioabo!Tu chiar nu-ti dai seama?Imi faci rau!!!Si cand imi faci rau...iti fac si eu rau... Ea:(ofteaza apoi surade)eu iti fac rau...tu imi faci rau...in seara asta iti dai foc...Ma duc sa aduc chibriturile.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate