poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-08-18 | | În încercarea mea de a distruge Corola de minuni a lumii Voi explica cum văd planeta Dacă oamenii nu ar exista Să spui mereu tot ce gândești Și să nu te gândești vreodată La cuvântul care vrei să-l spui E singurul mod să rămâi.. treaz. Știu că se pot întâmpla minuni Atunci când lași lucrurile să vină Așa cum sunt, doar că atunci Cine o să mai fie de vină? Rațiune pură baby! Adio te iubesc! De astăzi perpetuarea speciei Se face doar prin binecuvântarea Tatălui Ceresc și simplu sex. Ați tot cântat cântece false Și inimile voastre lașe și grase Au încercat să îmi înăbușească Suflul de viață revoluționar! Îmi arunc ceasul pe geamul vieții, Si cu sete dau foc la calendar Tot ce-am trăit până acum era Să fie în zadar, dar NU! Cablaj perfect de informații îmi Inundă creierul și perforează stânca. Când viața era sortită pieirii, Eu am fost ales să o salvez.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate