poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-08-25 | |
a venit aseară Procopoaia pe la cinci și a început să urle că ea nu mai acceptă să-i rod șireturile nepotului ei Meletie, că vorbește lumea că e un pămpălău. "Păi ce să fac tanti dacă nu pot să mă abțin? E un obicei vechi din mahalaua Farmazon - știi, noaptea femeile rod șireturi: cranț, crunț, cronț. Au gust amărui de uniformă militară. Șireturile. Din pricina bocancilor ce calcă dușumeaua de la Hanul Dracului. Zău, tanti, merită să încerci să-i rozi șireturile lui nenea Pandele. O s-o uite pe Marghioala, ai să vezi." Când a auzit Procopoaia de Marghioala, s-a schimbat la față și două lacrimi i s-au prelins pe rujul slinos. "Și zici că așa o să se întoarcă la mine?" "Păi mata' de ce crezi că mă adoră Meletie? Altfel, sentimental cum e, ar sări din casă în casă, de-ar lua Calea Plevnei foc. Hai, tanti...Uite, îți fac o cafea și te învăț și pe mata' meșteșugul. Dar să fii atentă: șireturile se rod noaptea, când bocancii au adormit.
cranț.crunț. cronț.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate