poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-08-01 | |
adio!...de astazi chiar adio,desi mi-e martor Dumnezeu am spus de-atatea ori aceste lucruri...dar nu!de astazi chiar Adio!...o poza patata de ploaie,trei scrisori si sarea unor lacrimi...adio!adio! tuturor...te-am ingropat de-atatea ori pentru ca mai apoi sa te ridic de sub lespedea eu-lui meu,pe ascuns ca si cum as fi furat noaptea un starv profan din cimitirul celor sfinti...si te-am reinventat si te-am iubit altfel de fiecare data...dar astazi nu!...astazi adio!desi e mult prea tarziu...ingrop cenusa sau ce a mai ramas din tine dupa ce de fiecare data cu notoritatea unui dependent,te-am obligat sa fii ceea ce as fi vrut sa-mi fii...si uite asa farama cu farama am retrait intens probabil o minciuna...dar te-am iubit,cred....si totusi astazi spun adio!nu am sa ma mai mint ,nu am sa mai inchid ochii ,la fel cum i-am inchis de fiecare data cand realizam ca nu mai esti acolo...nu!...te-am cautat ,dar cerul a vrut ...si ne-a despartit...azi te ingrop,azi am citit pentru ultima data randurile atat de vechi si obosite...deci astazi totul s-a sfarsit...si sa nu indraznesti sa imi iesi in cale,sau sa ma bantui...adio!adio!adio1 ...si Dumnezeu cel mare sa o ierte pe nebuna care a chinuit atat un starv de-amor infantil...adio!adio!adio!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate