poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-10-29 | | O mâță speriată trece strada pe roșu. Dinspre Banca"Persson Blayc" se aud sfoărituri înfundate, provenind de la agentul de pază al băncii. E aproape unu noaptea. - Stai! Strigă cu disperare Alain Delon și-și scoase cu grijă cinci gloanțe din piept. - Hoților! Urlă un evadat de la Sing-Sing și se pierdu în mulțimea de pumni strigând: - I-ați stricat Alain Delonul lui Alain Delon!!! Între timp, apare elegant un personaj negativ deghizat în polițist. Fluieră scurt și acordă penalty, fără comentarii. - Domnule polițist, intervine Claudia Cardinale, știți cine sunt eu? - În timpul serviciului nu trebuie să știu nimic! De asta-s plătit! Replică sever omul legii. Alain Delon rezolvă scurt problema ridicând personajul negativ la gradul de mort. - De ce atâta violență? Întrebă Kojak. Se putea rezolva mult mai simplu cu o bombă cu efect întârziat, montată discret la sediul băncii! Cunoscând cazul, câștigam și eu o pâine mai ușor! O mașină virează scurt și o ploaie de gloanțe se abate asupra distribuției amintite. - La pământ! Urlă Kojak, la pământ!!! - La pământ pe dracu’ șopti Claudia. Nu vedeți că m-au făcut strecurătoare de ceai? - Unde-s ceilalți? Întreabă misterios Kojak. - S-au dus la Primărie, după pământ! - Vezi dacă nu ești atentă, zice evadatul Claudiei. Nu-i bine să mergi noaptea ciuruită! Te trage curentul! - Ați luat numărul mașinii? Întreabă Kojak. - Nu, răspunde polițistul care între timp juca în alt film și era viu. - Cum nu idioților?! Urlă Kojak. -Păi...boss, numărul era prins în șuruburi, iar mașina avea peste180 la oră! - Stupidule, trebuia să ai patentul la tine! Dar ce zici, după gaura din cap, ce calibru aveau armele? - Stați s-aduc șublerul! Alain Delon se îndrăgostește subit de Claudia care-și făcea pedichiura la lumina unei stații de benzină în flăcări. Romantic: - Ãsta da foc! Când eram mic, am dat și eu foc unei benzinării. De-abia a doua zi am aflat că era a lu’ tata! Ce s-a mai bucurat săracul! - Bă, tu nu ești prost, ești tâmpit, zice teatral Kojak. - Care mă faci tâmpit?! Sări ca ars din somn paznicul Băncii "Persson Blayk". - Noi nu, răspunseră toți în cor. Poate...natura!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate