poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Romnesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2949 .



O zeamă de... cuvinte (44)
proză [ ]
Gânduri haotice (În glumă și în serios)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Amic ]

2008-07-01  |     | 



* Viața fără Dragoste e pustie.
* Tinerețea e un mânz zburdalnic, iar bătrânețea - car împovărat, urcând cu greu dealul Vieții.
* Nu râde de bătrâni că te așteaptă aceeași soartă.
* Când nu ascultă copiii, vina o poartă părinții.
* Omul ideal se aseamănă cu orizontul. Și unul, și altul sunt vizibili numai de la distanță. Când te apropii de el, rămâi doar cu iluzia.
* Omu-i ca pomul. Dacă îi smulgi rădăcinile – tânjește (se usucă).
* Oamenii sunt diferiți. Mai puțini - talentați, iar mulți – proști ca noaptea.
* Ca să faci ceva sau să obții ceva, mai întâi de toate trebuie să ai dorință.
* Dacă vrei să faci ceva, fă. Că altcineva pentru tine n-o să facă.
* Egoismul ca trăsătură de caracter e programat de Natură. Pentru autoconservare!
* Viața în colectiv ferește individul de pieire.
* Viața omului trece repede, ca un vis bun sau rău.
* Mulți oameni nu mor din cauza bolii, ci a stresului. Mențineți echilibrul psihologic, garantul sănătății.
* Pe longevivi moartea îi uită, deoarece fiind mereu ocupați, n-au timp să se gândească la ea… ca să vină pe capul lor.
* Dacă oamenii n-ar muri, pe Pământ n-ar fi loc pentru nou născuți.
* Dacă omul ar trăi veșnic, s-ar sătura de veșnicie. Așa că e bine cum este. Creatorul n-a greșit cu nimic.
* Unii trag, iar alții rag (țin hățurile).
* Cărțile încuiate în dulap se aseamănă cu persoanele ținute sub arest.
* Lumea vie e războinică.
* Au demolat o casă veche și în jur a apărut lumina.
* La putere stă cocoțată viclenia, ignoranța, minciuna. Adevărul umblă cu capul bandajat.
* Nu alegeți la conducere pe cei proști, că o să vă ducă țara de râpă.
* Viața are nevoie de oameni puternici. Cei slabi sunt călcați de ea în picioare.
* Deviza Vieții: „Mai puțină vorbă și mai multă acțiune!”.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!